To wydarzenie już się skończyło. Zapraszamy na inne ciekawe wydarzenia.

Program Wydarzenia

PROGRAM


9.00-9.30 Rejestracja gości

9.30-10.00 Powitanie i wstęp: Jerzy Minorczyk, Tadeusz Żórawski


Blok prezentacji obecnych wykonawców badań mediowych

10.00-10.30 Nielsen Audience Measurement, E. Gorajewska, J. Porębska, D. Gumbrycht

10.30-11.00 Kantar Media, M. Gerc, K. Kruszewski, A. Romaniuk

11.00-11.30 Gemius, M. Sułkiewicz, E. Pawłowski


11.30-11.45 Pytania i odpowiedzi. Moderator: T. Żórawski

11.45-12.00 Przerwa kawowa


Blok propozycji nowych inicjatyw w zakresie badań mediowych

12.00-12.30 Ipsos, T. Lib, M. Lewandowska

12.30-13.00 Median, J. M. Kujawski

13.00-13.30 Meetrics, T. Piątkowski


13.30-13.45 Pytania i odpowiedzi. Moderator: T. Żórawski

13.45-14.30 Lunch


14.30-15.00 Prezentacja projektu niezależnego pomiaru konsumpcji mediów elektronicznych Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji, A. Olszewski, A. Garapich


15.00-16.00 Panel dyskusyjny - seria trudnych pytań: która z zaprezentowanych dróg najszybciej i najpewniej doprowadzi nas do celu?
wstęp: T. Żórawski, prowadzenie: J. Olechowski.


16.00 Podsumowanie, zakończenie konferencji.